Vi tog en liten paus.

Har alltså inte slutat blogga, tog mig bara en liten paus. Vi har varit sjuka också, jag och Felicia, eller Felicia har bara varit förklyld och jag febrig.

Under senaste tiden har Felicia börjat stå utan stöd, gå med gåvagnen och klappa händerna. Hon har också blivit en liten klätterapa och klättrar gärna upp i soffan och försöker upp på vardagsrumsbordet. Idag hittade jag henne på matbordet, vände mig bort i 2 sekunder och vips hade hon klättrat ur sin stol och satt där så nöjd.

IMG_2713Här hittar man damen ganska ofta, i sin gåvagn.IMG_2697En suddig bild på stolta tjejen som går med vagnen.IMG_2717Fortfarande bara 4 tänder i munnen.

Kommentera

